این هم طنز برای دوستان خوب

تو یاهو مسنجر بودم تو بهم پی ام دادی / یه روز با من چت کردی فرداش آی دیمو هک کردی
بگو برات من چی بودم یه آی دی اجاره ای / کهنه شدم رفتی حالا دنبال روم تازه ای ؟
از این که آی دی مو هک کردی هیچ خیالی نیست / از این که پی ام ندی هیچ ملالی نیست
یه روزم نوبت من میشه هکت می کنم / میبینی منم هکرم ولی هکری کار آدما نیست



موفق باشید

ر عبور از لحظه ها در بیکران آبی دریا،دلم تنها تر از تنها ،به دنبال نشانی از گل و گلها،ز سرخی شقایقها،من و ان تک درخت پیرو فرسوده ،رسیده لحظه تنهایی و روز جدایی ها،نگاهم خیس و بارانی و تو ،آری تو می دانی نفس ها،سینه ها ،در التهابی سخت می سوزند،و شمع دیدگان تو ،میان لحظه رفتن خموش،بی صدا می ماند،اما چاره باید کرد،غم رفتن ،جدایی،سخت می لرزم،چگونه باید ؟اما برای ماندن اینجا،سکوتی تلخ می ماند،برای رفتی از اینجا نگاهی گریه آلوده،همین می ماند و من
من تنهای تنهایان
که غم را می کند با خود رفیق روزگار جدایی ها./

من خواستم

می خواستم عزیز تو باشم خدا نخواست

همراه و همگریز تو باشم خدا نخواست


می خواستم که ماهی غمگین برکه ای

در دست های لیز تو باشم خدا نخواست


گفتم در این زمانه کج فهمِ کند ذهن

مجنون چشم تیز تو باشم خدا نخواست


می خواستم که مجلس ختمی برای این

پائیز برگریز تو باشم خدا نخواست


آه ای پری هر چه غزلگریه! خواستم

بیت ترانه‏ای ز تو باشم خدا نخواست


مظلوم ساکتم! به خدا دوست داشتم

یار ستم ستیز تو باشم خدا نخواست


نفرین به من که پوچی دستم بزرگ بود

می خواستم عزیز تو باشم خدا نخواست .