ضد حال


ضد حال یعنی تازه می خوای وبلاگتو به روز کنی blogsky قاط بزنه !
ضد حال یعنی بهترین دوستت زیرابتو بزنه !
ضد حال یعنی تا آنلاین بشی آفات بپره !
ضدحال یعنی وقتی یه قرار لطیف تو اینترنت داری connect نشی!
ضدحال یعنی وقتی منتظر فیلم مورد علاقت هستی برق بره!
ضدحال یعنی gf-تو بیرون با یه پسر دیگه ببینن!
ضد حال یعنی بری عروسی خانمها و اقایون جدا باشن!
ضدحال یعنی عشق یه طرفه!
ضدحال یعنی گل خوردن دقیقه ۹۰!
ضدحال یعنی قبض تلفن بیاد ....... تومن!
ضدحال یعنی یه جلسه سر کلاس نری فقط همون یه جلسه استاد حضور غیاب کنه!
ضدحال یعنی یه هفته قبل از اینکه جشن تولد بگیری خاله مامانت فوت کنه!
ضدحال یعنی بعد از کلی مخ زدن تو اینترنت همینکه بیای به نتیجه برسی اشتراکت تموم بشه !
ضدحال یعنی با.۹.۷۵ افتادن!


دروغ را باور کن ! دروغ رمز جاودانگیست ! این را امروز پریوشی به من گفت که همیشهُ خدا چشمان مرا به حقیقت گشوده است . فرشته ای مهربان !
دروغ ترنم آخرین شعر من است ، اما به واقع آخرین شعر من نیست . واین تازه یک روع است !
عادت کن به دروغ . تمرین کن ... دروغ بگو ...! بگذار رگهایت دروغ را بچشند و تو از دروغ شنیدن « سیر » شوی !
لزومی ندارد تو هم دروغ بگویی ... فقط تمرین کن بشنوی ...!
قلبت را به حراج مگذار شیرین من ...!
خاکستریم امشب ... فروغی در چشم من نیست ... می خواهم دروغ را باور کنم با تک تک سلولهایم !

نظرات 8 + ارسال نظر
* پرنسس* شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:24 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

تولده
تشریف بیارین
مال من نه
مال یکی دیگس

مهناز شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:27 ب.ظ http://kariz.blogsky.com

و در این بن بست کج و پیچ سرما، آتش را
به سوخت بار سرود و شعر فروزان می دارند

موفق باشی.

افتاب پرست یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ق.ظ http://zehneziba.blogfa

سلام بچه تهران....ضد حالات با حال بودن.....
موفق ....شاد....بای بای

ممدم ممد اهوازی یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:50 ب.ظ http://mamadahvazi.blogsky.com

سلام
داش احمد
ضد حال یعنی کل یه امتحان ناظر بی پدر چون بش گفتی بو خورش سبزی میدی کل امتاحانا رو بیسته بالا سرت

ضد حال یعنی ۹ تا کتابو ۴ بار امتحان دادن و هر چهار بار کل تجدیدیا رو دباره تجدید بشی

ضد حال یعنی پول تلفن ۲۷۰ هزار تومن بیاد

ضد حال یعنی اینکه ندونی تو اموزش پرورش باید دم کی رو ببینی که دیپلمی رو که به هیچ دردت نمی خوره رو بگیری

ضد حال یعنی یه نفر که خیلی بات رفیقه بش زنگ بزنی ولی روت نشه حرف بزنی

ضد حال یعنی من.

دمت گرم

ضد حال سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:40 ب.ظ

ضد حال یعنی توی اتوبوس در حال سفر اسهال بگیری بعد هم یه توالت گیر بیاری حسابی برینی بعد که خواستی شیر اب و بازکنی تا خودت و بشوری اب قطع باشه وبعد بیای ببینی اتوبوس بدون تو رفته...................

ساناز جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:06 ب.ظ http://kolbeyeabi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
واقعآ قشنگ بود،ممنون که به من سر زدی..
خوش باشی.
بای

هومان دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ

ضدحالات خیلی باحال بودن
ضدحال یعی کچل موبکاره اسمش واسه حج دربیاد

آرمان یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ق.ظ

ایوال . می دونستی زندگی نوعی ضد حال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد