**تولد**


۲۷ مهر ۱۳۶۴ روزی که به دنیا اومدم دوست دارم دوست دارم بیستمین سال بازشدن چشمانم را به این سرزمین خاکی در کنار تو عزیزم جشن بگیرم.  برای این جشن بیاد ماندنیم و ستاره بارانی که در دلم خواهد ماند دعوتت می کنم در کنارم باشی برای همیشه ...

**حرف دل**

مادر

وقتیکه من بزرگ شدم، شایدمعمار شوم

آنگاه تمامی جهان را همچون بامی بر فراز دستان  توستون خواهم کرد

وقتیکه من بزرگ شدم، شایدپزشک شوم

آنگاه با عطر تو نوشدارویی خواهم ساخت بر تمام دردهای جهان  و آنگاه به سلامتی شان با لب های  تو بر گونه های شادی تمام کودکان جهان بوسه خواهم زد

وقتیکه من بزرگ شدم، شایدیک روز با چتر گیسوان  تو از آسمان آرزوهایت پروازی کنم بر آستان زمین زمینی که پای  تو آنرا نگه داشته است و

آنگاه خواهم دوید تا مرزهای درونت و در پنهانترین گوشه های جنگل سبز آغوش  تو پنهان خواهم شد

اکنون را که نام نهادی  فصل کاشت

فردا که من بزرگ شدم

در زمان برداشت

مادرم، به تو قول می دهم

من  تو را دوست خواهم داشت

درد

من اگردیوانه ام
      با زندگی بیگانه ام
             مستم اگر یا گیج و سرگردان و مدهوشم
                      اگر بی صاحب و بی چیز و ناراحت
                               خراب اندر خراب و خانه بر دوشم
                               اگر فریاد منطق هیچ تأثیری ندارد
                 در دل تاریک و گنگ و لال و صاحب مرده ی گوشم
                        به مرگ مادرم : مردم
                        شما ای مردم عادی
                                            که من احساس انسانی خودرا
                                                        بر سرشک ساده ی رنج فلاکت بارتان
                                       بی شبهه مدیونم
                         میان موج وحشتناکی از بیداد این دنیا
                              در اعماق دل آغشته با خونم
                                          هزار درد دارم
                                            درد دارم

اشکها آهسته میلغزند بر رخسار زردم
آرزو دارم جایی روم که دیگر بر نگردم

روز و شبها رهسپار گشتند و افزودند دائم
شامها داغی به داغم روزها دردی به دردم