این هم طنز برای دوستان خوب

تو یاهو مسنجر بودم تو بهم پی ام دادی / یه روز با من چت کردی فرداش آی دیمو هک کردی
بگو برات من چی بودم یه آی دی اجاره ای / کهنه شدم رفتی حالا دنبال روم تازه ای ؟
از این که آی دی مو هک کردی هیچ خیالی نیست / از این که پی ام ندی هیچ ملالی نیست
یه روزم نوبت من میشه هکت می کنم / میبینی منم هکرم ولی هکری کار آدما نیست



موفق باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
نوا یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:14 ب.ظ http://hayatedel.persianblog.com

سلام...با آرزوی موفقیت و رونق هر چه بیشتر این دفتر...باز هم سر میزنم...در پناه خدا

یاس سفید* دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:50 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

از من هم سلام
چه شعره خوشگلی بود....کلی خندیدم.
موفقر باشی دوست من.
* تو همیشه هنگامی میایی که تمام دنیا از پیش من
رفته باشند ... و همیشه هنگامی میروی که من تنها
تو را تمام دنیایم میبینم ... پس چه خوب که میماندی
با منه تنها ...ای تمام دنیای من ...ایکاش که میماندی *
یاس خانم*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد